عینک گوچی Gucci

ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس دسته:پلاستیک منعطف

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngنوع دسته:یک تیکه

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ دسته:دوگانه سبز قهوه ای

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngبا تکنولوژی آنتی رفلس

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ شیشه:مشکی،قهوه ای

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس قاب:پلاستیک فشرده مستحکم

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngشیشه(لنز):نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت دارای تکنولوژی آنتی رفلس


قیمت: 35,000 تومان

نام: عینک Gucci
جنسیت: مردانه
مدل: Gucci
لنز: UV 400
نوع کاربری: روزمره/مجلسی/فشن
رنگ شیشه: مشکی،قهوه ای
رنگ فریم: مشکی،قهوه ای
نوع دسته: یک تیکه
رنگ دسته: دوگانه سبز قهوه ای
جنس دسته: پلاستیک منعطف
گارانتی: 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی
جنس قاب: پلاستیک فشرده مستحکم

معرفی اجمالی محصول:

عینک GUCCI با طراحی مدرن و متفات. عینکی اسپرت و فوق العاده شیک برای آنهایی که میخواهند به روز باشند! فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید …. عینک GUCCI را حتما می شناسید! این مارک یکی از معروفترین های بازار عینک های آفتابی در دنیا است و بسیار پر طرفدار است. عینکی که در عکس مشاهده میکنید یکی از جدید ترین مدل های عرضه شده کمپانی GUCCI است.
عینک مذکور به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرن توانسته است محبوبیت بسیاری در بین اقشار مختلف بدست بیاورد.لنزهای این عینک دارای استاندارد جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. این عینک قابل استفاده برای آقایان می باشد.

عینک Gucci به رنگ مشکی و قهوه ای می باشد و شیشه های این عینک به لایه یو وی ۴۰۰ مجهز شده و از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند . اندازه ی شیشه های این عینک آفتابی دارای حجم بزرگ می باشد و اطراف چشم شما را بصورت کامل می پوشاند و مانع رسیدن نور خورشید به چشم شما می شود.
مطالعات نشان داده است که اشعه ماورای بنفش می تواند شانس ابتلا به بیماری های خطرناک چشمی نظیر آب مروارید، تحلیل رفتگی و آسیب به شبکیه و حتی آفتاب سوختگی را افزایش دهد.
امروزه عینکهای آفتابی بویژه در میان جوانان رواج زیادی یافته است اما متاسفانه در اغلب موارد از این عینک ها به عنوان وسیله تزئینی استفاده می شود و به همین خاطر در انتخاب نوع آن دقت کافی نمی شود همچنین عده ای عینک آفتابی را وسیله ای غیر ضروری می دانند ولی عینک های آفتابی دارای فواید زیادی نیز می باشند البته اگر درست انتخاب شوند ودر محیط هایی که نور شدت زیادی دارد عینک های آفتابی به چند روش امکان دید را بهتر خواهند کرد.

نحوه نگهداری عینک:

۱ – از قراردادن عینک در مکان‌های بسیار گرم (داخل اتومبیل) یا بسیار سرد اجتناب کنید.
۲ – اسپری تمیز کننده عدسی باید به صورت هفتگی یا دو هفته یکبار استفاده شود. (استفاده بیش از حد سبب از بین رفتن لایه ضد یووی می‌شود.)
۳ – هنگام تمیز کردن عدسی حتما از دستمال مخصوص استفاده کنید و  از آب دهان و ها کردن عدسی خودداری کنید زیرا مواد تشکیل دهنده بذاق دهان سبب از بین رفتن لایه‌های محافظ عدسی می‌شود.


قیمت: 35,000 تومان